dimarts, 30 de setembre del 2008

Bandes sonores

M'he aficionat tard a la música, i mica en mica la col·lecció es va ampliant. En ocasions, m'han succeït coses extraordinàries que van néixer a partir d'una cançó i unes imatges al cap. Més tard, allò que un dia vaig imaginar es va convertir en realitat.

La música té quelcom d'especial, ens acompanya per tot arreu, sense molestar. M'agrada, especialment quan sento que m'arriba més enllà. Ho sé perquè el meu ritme cardíac s'accelera una mica. Una mena d'amor a primera vista. Alguna cosa està connectant amb mi, i em motivo. Aleshores, el temps s'atura un instant, m'aquieto i deixo via lliure a la imaginació.

Durant la meva vida he pogut identificar moments viscuts per una sintonia. Ni tan sols la millor de les fotografies podria captar l'essència d'aquell instant. M'agrada anar composant la meva pròpia banda sonora.

Curiosament, un fenomen similar succeix entre les persones. Algunes connecten a la primera, sense saber ben bé per què. D'altres ni amb cola. La complicitat que sorgeix d'un intercanvi de mirades, d'un somriure o d'un silenci, és una de les millors melodies que conec.

Ara tinc un altre còmplice. Aquest petit blog. La paraula escrita, com la música, són màgiques. Benvingut al món de la màgia.